آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی

آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی : آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی حرفه ای (قسمت ۱)

فروشگاه اینترنتی امروزه با مشغله افراد و وسعت شهرها گزینه مناسبی برای جایگزینی فروشگاه‌های فیزیکی می‌باشد.

با پیشرفت تکنولوژی‌های ارتباطی و مخابراتی، و گسترده شدن بستر اینترنت از طریق خطوط تلفن ثابت (اینترنت ADSL) و خطوط تلفن همراه (اینترنت ۳G و اینترنت ۴G)، و همچنین تصویب قوانین بین المللی و ملی برای نحوه نظارت بر فضای سایبری که باعث امنیت بیشتر در دنیای اینترنت شد، فعالان اقتصادی نیز به فکر کسب و کار از طریق اینترنت به روش‌های مختلف افتادند. یکی از راه‌های فعالیت اقتصادی بر روی بستر اینترنت راه اندازی فروشگاه اینترنتی بود که خیلی سریع توسعه یافت و از طرف عموم مردم مورد پذیرش و استقبال قرار گرفت.

امروزه غول‌های بزرگ کسب و کار آنلاین (فروشگاه اینترنتی) از قبیل آمازون، ebay و فروشگاه اینترنتی علی بابا توانسته اند بخش اعظمی از بازار فروش دنیا را به خود اختصاص دهند. در این فروشگاه‌های اینترنتی از انواع خوردنی، پوشیدنی، زیور آلات، لوازم خانگی گرفته تا فایل و کتاب و pdf و حتی ماشین و خودرو و قطعات هواپیماهای شخصی و تجهیزات سنگین صنعتی برای فروش اینترنتی استقبال شده است.

 

آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی

 

آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی

آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی حرفه ای توسط ما به صورت مرحله ای در اختیار شما قرار میگیرد. در این مقاله به آموزش و معرفی کلی نما و فرایند یک فروشگاه اینترنتی می‌پردازیم. در صورت استقبال از آموزش‌های ارائه شده در هر مرحله، با انگیزه بیشتری به آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی خواهیم پرداخت. برای اینکه شما فروشگاه اینترنتی خودتان را داشته باشد و بتوانید کسب و کار موفقی بر روی بستر اینترنت برای خود راه اندازی نمائید به هیچ وجه نباید عجله نمائید. آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی فقط خلاصه در برنامه نویسی و ساختار نرم افزاری و سخت افزاری وب سایت فروشگاه نمی‌شود. برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی موفق باید قدم به قدم و با استراتژی برنامه ریزی پیش بروید.

 

آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی : فاز یک

در مرحله اول آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی ابتدا باید در مورد کسب و کاری که میخواهید بر روی بستر اینترنت و به صورت یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی نمائید. تحقیق نمائید. ابتدا باید محصولاتی که میخواهید در فروشگاه اینترنتی خود به فروش برسانید را شناسایی نمائید، در همین مرحله باید دائما از رقبای خود که در حاضر مشغول به مدیریت یک فروشگاه اینترنتی می باشند اطلاعات بدست آورید و با تحلیل دقیق اطلاعات به دست آمده محصولات فروشگاه اینترنتی خودتان را مشخص نمائید.

 

آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی : فاز دوم

در فاز بعدی آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی، پس از اینکه محصولاتی که میخواهید فروشگاه اینترنتی خود را با آنها راه اندازی نمائید تا حدودی مشخص شده، باید تمامی فروشگاه‌های اینترنتی معتبر فعال در زمینه فروش محصولاتتان را شناسایی کنید. سعی کنید از نحوه کار آنها سر در آورید. سعی کنید بفهمید چگونه محصولاتشان را تهیه میکنند، از کجا و در چه زمانهایی دست به خرید کالا میزنند. ریسک‌های خرید بی مهابا را پیدا کنید. ریسک سنجی کنید.

 

آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی: فروشگاه ساز حرفه ای

 

آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی : عجول نباشد…

آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی به همینجا ختم نمیشود!!! راه خیلی طولانی است… عجول نباشید… دیر رسیدن به نتیجه، بهتر از هیچوقت نرسیدن است…

 

آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی : فاز سوم

در این مرحله از آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی، پس از شناخت همکارن و رقبای خود و همچنین آشنایی با فرآیند مدیریت یک کسب و کار اینترنتی، زمان تحلیل و انتخاب نحوه پیاده سازی فروشگاه اینترنتی تان میرسد. از فروشگاه ساز استفاده کنید. ممکن است نیاز به فروشگاه ساز رایگان و یا فروشگاه ساز حرفه ای پولی نیاز داشته باشید. هوشمندانه عمل کنید. اگر رقبای بزرگی در زمینه محصولاتتان به صورت فروشگاه آنلاین ندارید، به دنبال راهکارهای پرهزینه نباشید. به راهکارهای کم هزینه تر فکر کنید. همیشه یک راهکار گرانقیمت بهتر از یک راهکار ارزانتر نیست. همیشه راهکار هوشمندانه است که پیروز میشود. پس از پایان آموزشهای ساخت فروشگاه اینترنتی حرفه ای، توانایی انتخاب بهترین فروشگاه ساز را برای خودتان خواهید داشت، پس قبل از انجام هر کاری، کمی صبور باشید.

 

آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی : شناخت و تحلیل گروه مشتریان هدف

برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی آنلاین خود و ایجاد بستری برای خرید و فروش آنلاین اینترنتی خرید و فروش آنلاین اینترنتی برای مشتریان گروه هدفتان، نیاز به رفتار شناسی مشتریان هدفتان دارید. آیا اصلا مشتریان محصولات شما با اینترنت و تجهیزات دیجیتال متصل به اینترنت سر و کار دارند؟ آیا از موبایل یا تبلت یا لپ تاپ یا کامپیوتر و یا هر دستگاهی که برای اتصال به اینترنت استفاده میشود استفاده میکنند؟ دلایل استفاده از اینترنت برای مشتریان شما چیست؟ آیا تحصیل کرده هستند؟ زن هستند یا مرد؟ مشتریان شما بیشتر در چه رده ی سنی قرار دارند؟ کودک هستند؟ پدر و مادر هستند؟ پیرمرد یا پیر زن هستند؟ و بسیاری سئوالات دیگر…

 

فروشگاه اینترنتی پاساک

 

آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی : تحقیق بیشتر

اگر هنوز جواب این سئوالات را ندارید، هنوز وقتش نرسیده که به فکر ساختار سخت افزاری یا نرم افزاری فروشگاه اینترنتی خود فکر کنید. باید بیشتر تحقیق کنید. باید رقبا، همکاران، و مشتریان هدف خود را بیشتر بشناسید.

 

آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی : قسمت‌های بعدی

تا شما به دنبال جواب تمامی این سئوالات هستید، گروه آموزشی ما نیز مراحل بعدی آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی راه آماده خواهند کرد تا تقدیم حضور شما نمائیم. پیشاپیش آرزوی موفقیت شما در کسب و کارتان را داریم.

 

با ما همراه باشید… زیاد شما را منتظر نخواهیم گذاشت…

 

آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی : مرجع

کلیه این مطالب توسط گروه آموزشی فروشگاه اینترنتی پاساک آماده و تقدیم شما گردیده است. فروشگاه اینترنتی پاساک، فروشگاه اینترنتی کالاهای دیجیتال و تجهیزات الکترونیک می‌باشد. تجارب دست گروه آموزش فروشگاه اینترنتی پاساک برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی کالای دیجیتال یا یک فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته و یا یک فروشگاه اینترنتی تجهیزات شبکه مفید می باشد و هیچگونه نگرانی از همکاری شما با ما یا دوستانمان به عنوان یک فروشگاه آنلاین وجود ندارد و تنها آرزوی موفقیت برای شما را داریم.

 

خواهشمند است در صورت استفاده از مطالب ما حتما مرجع خود را ذکر نمائید تا گروه آموزش فروشگاه اینترنتی پاساک انگیزه بیشتری برای انتقال تجارب و دانش خود به شما دوستان گرامی داشته باشند.

 

با احترام؛ تقدیم از طرف: فروشگاه اینترنتی پاساک

پیشنهاد ما به شما

انرژی های تجدید پذیر نو و انرژی های پاک جایگزین

انرژی های تجدید پذیر نو و انرژی های پاک جایگزین

انرژی های تجدید پذیر نو و انرژی های پاک جایگزین سوخت های فسیلی آلوده کننده …